vrijdag 24 mei 2013

Kompasje

Als je moeilijk aan een handleiding voor Kompas (methode wiskunde) kunt komen, is dit boekje een goedkoop alternatief.
Het is te bestellen via de site van die keure educatief evenals de werschriftjes. In dit boekje is bedoelt als geheugensteuntje en hulpje voor de kinderen, maar de lesgevende ouder kan er ook handig gebruik van maken. Wist jij bijvoorbeeld nog wat een quotïent was?

De basis van wat het kind aan het eind van het schooljaar moet kennen kun je hierin vinden.

9 opmerkingen:

  1. barakaAllahoe feek ja is idd handig voor vb mee te nemen naar andere land ,wat zie je me al die handleidingen meenemen dan heb ik ,enkel 1 koffer nodig voor al die handleidingen hihih


    BeantwoordenVerwijderen
  2. trouwens de blog heeft mooie outfit of outlook hhhh ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :D haha

    De foto's achter de blogtitel zijn foto's die we zelf in Marokko hebben getrokken! (De bergen van Marrakech en de rest van waar we daar wonen.) SobhanAllah wat een mooi land hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alleen die met de bergen met sneeuw is in Marrakech.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Salamoe alaikoum, heb je een directe link naar deze werschrift, ik heb het niet gevonden op de webstie van dikeure.
    baaraka Allahoe feeki

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Afwan oekhti, khad je opmerking niet gezien. Ik weet niet van welk leerjaar je nodig hebt. Dit is die van het tweede leerjaar: http://www.educatief.diekeure.be/educatief/lager/catalogus/detail.php?uitgaveID=971
      Wa fiki barak, moest je nog hulp nodig hebben, laat je het maar weten.

      Verwijderen
  6. djazak Allahoe ghairan voor de link, kan je me es mailen als je wilt, ik had paar vragen ivm TO.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan een mailtje sturen naar tonderwijs@outlook.be en dan beantwoord ik je zo snel mogelijk inshaAllah.

      Verwijderen
  7. en is deze boekje genoeg voor het hele jaar?

    BeantwoordenVerwijderen

Werkboekje rond al hadj

Klik op deze link voor een boekje rond al hadj (Engels):    https://app.box.com/s/l8igiu47dkiywzymettoofkhnjxc26zm