zaterdag 28 september 2013

Creatief


 Salam Alaikoem 
De kinderkamers waren maar  een beetje kaal , dus heb ik gedacht voor  wat afwisseling om de meisjes  hun kamer wat op te fleuren , nou omdat ammatoe heel leergierig is ,heb ik besloten om het arabic alfabet op te hangen en voor het slapen een paar keer met haar op te zeggen , ze kende er al vier mashaAllah TabaraAllah .
En heb die zelf gemaakt dus dat fleurt haar kamer ineens ook op dus twee in een .



Voor de oudste waren we ook bezig met dingen te knutselen voor hun kamer , maar foto's volgen nog wel inshaAllah 

Dan heb ik  ook mijn eigen geurverspreider gemaakt , want die chemische troep die  ze verkopen is natuurlijk niet gezond ;  )
En jaa hoor gelukt 






Wat heb je nodig : 
Lege glazen potje
Water 
Parfum,of etherische olie 
Saté stokjes,mooi lintje om je potje te versieren 

3 opmerkingen:

  1. MashaAllah die hartjes zijn echt leuk gedaan, ik denk dat ik ook zoiets ga doen. Als het aan de muur hangt zien ze het zò vaak dat ze het bi idhnillah zeker onthouden.
    Mooi flesje trouwens, uit اليَمَن ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mashaAllah altijd van die hele leuke ideeen en een nog toffere blog. Bedankt voor het delen en de inspiratie! BarakAllahoefek!

    BeantwoordenVerwijderen

Werkboekje rond al hadj

Klik op deze link voor een boekje rond al hadj (Engels):    https://app.box.com/s/l8igiu47dkiywzymettoofkhnjxc26zm